מחלקת הנוער בכדורגל של בני הרצליה הוכתרה לאלופה

ענף הכדורגל של בני הרצליה חוגג זכייה באליפות הנוער בשנה הראשונה שלהם בכדורגל תחרותי.


 השנה נכנסה מחלקת הנוער של בני הרצליה לראשונה לתחום הכדורגל התחרותי, וכבר רשמה הישג יוצא דופן: הוכתרה לאלופת הליגה. 

לאורך העונה הפגינו השחקנים מחויבות, משמעת, רוח לחימה ועבודת צוות מעוררת השראה. ממשחק למשחק המשיכה הקבוצה לצבור ביטחון, להציג יכולת מקצועית גבוהה ולבסס את מעמדה בצמרת, עד שהבטיחה את המקום הראשון וזכתה בתואר האליפות.

מאחורי ההישג המרשים עומדים עבודה קשה, מסירות ואמונה בדרך. הצוות המקצועי, בראשות חיים וכל אנשי מחלקת הכדורגל, בנה מהיסוד מסגרת מקצועית וערכית שהניחה בסיס איתן להצלחת הענף כבר בשנתו הראשונה.

האליפות הזו היא הרבה מעבר לתואר, היא עדות לעבודה המקצועית שנעשית בבני הרצליה, למחויבות של השחקנים, ולשיתוף הפעולה בין המאמנים, ההנהלה וההורים לאורך כל הדרך.

אנו מבקשים לברך את חיים וכל צוות הכדורגל על ההישג המדהים, ולהודות לשחקנים הצעירים שהפגינו נחישות, התמדה ורוח ספורטיבית מעוררת השראה.

שנה ראשונה בכדורגל התחרותי. אליפות ראשונה בארון. עתיד גדול לפנינו.

גאים בכם, אלופים! 

WhatsApp Image 2026-06-17 at 14.31.47.jpe