סיכום אליפות הקיץ של בני הרצליה
ביום שישי 19.06 קיימנו את אליפות הקיץ של ענף השחייה לשנת 2026 במתקן אפולוניה, בהשתתפות לא פחות מ-230 שחיינים ושחייניות!
התחרות חולקה לשתי הצגות :
ההצגה הראשונה (גילאי 10-18): השחיינים זינקו למקצים של 50 מטר חתירה, גב, חזה ופרפר. השחיינים הגיעו ברמת שחייה גבוהה וקבעו שיאים אישיים מדהימים. ההצגה נסגרה עם משחה המשפחות שבו השחיינים שחו יחד עם בני המשפחה שלהם.
ההצגה השנייה (גילאי 8-9): השחיינים הצעירים שלנו זינקו למקצים של 25 מטר חתירה, גב, חזה ופרפר. כדי להגיע הכי מוכנים שיש, הילדים עשו בחודש האחרון התאמות והתנסו בשחייה בבריכה החצי אולימפית.
תודות ענקיות לאנשים שהפכו את היום הזה לאפשרי:
- לצוות המדריכים והמאמנים של בני הרצליה על היחס המסור והמקצועי לאורך כל הדרך.
- לשחיינים המדהימים מקבוצות "אורקה" ו"מאנטה ריי", ולמתנדבי המחויבות האישית שעזרו בהפקת התחרות.
- למאיה גבסי מנהלת המשרד על ניהול עבודות המזכירות בצורה מושלמת.
- ליוסי בצראווי, חיים סוויסה וכל צוות אפולוניה על העמדת המתקן המעולה לרשותנו.
כל הכבוד לכל השחיינים והשחייניות שלנו, אתם הגאווה של המועדון!